sobota, 22 grudnia 2012

Pierniczki, ciasteczka, dżemy, mus dyniowy i miód, czyli wyjątkowe prezenty na Gwiazdkę.

Maślane ciasteczka upieczone, makowiec i keks gotowe. Śledziki już się macerują, kapusta z grzybami nabiera smaku a i mięsa mojej mamy czekają w spiżarni. Ja szykuje się na spotkanie z moimi dziewczynami. Zapakowałam dla nich odrobinę słońca z mojego ogrodu. W paczuszkach znalazły się smażone w domu dżemiki, mus dyniowy i miód z orzechami włoskimi z mojej działki.  Postarałam się by każda paczuszka wyglądała ładnie, świątecznie i zostawiłam w nich odrobinę mojego serca. jest ono duże, więc dla każdego wystarczy.
Mam nadzieję, że w momencie gdy będą jadły moje przetwory poczują ten promyk słońca i to ciepło mojego serca, szczególnie teraz, w te mroźne dni...


 

1 komentarz:

  1. Piękne prezenty :)
    Wesołych i Zdrowych Świąt dla Ciebie i całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń